Azsekerlikahve bir yaşında ama 10 kilo. Kilo aldirmak icin ne yapayim diyorsunuz.buradan kilosunu az buldugunuz anlami cikiyor. Zaten cogu kiside kilosu normal diye yorum yapmis. Demekki herkes az buldugunuzla ilgili bir algiya kapilmis. Daha dogrusu o algiyi siz yorumda kullandiginiz kelimelerle bize verdiniz. Ne yazdiginizdan bile bir habersiniz . bunun duyar kasmakla ne alakasi vsr acaba? Bir de bana gore normal degil diyorsunuz. Onemli olan size gore ne olmasi gerektigi degil, doktorlarin soyledigi. Neyse sizin gibilere yqrdimci olmaya calismak hata.