Toprakbey Mavisinannesi6064 birlikte duşa girmeyi dene canım çok çok rahatlık ve inanılmaz hoşuna gidecek bebeğinin 🥰💐
Badehandeyldz Mavisinannesi6064 ben oturtuyordum o aylarda tuvalet için kapaklar var çocuklara uygun ondan alıp koydum küvetine yıkadım bi güzel
Mavisinannesi6064 kitapkurdubebeninanasi kafdan korkuyorum cnm sadece ama bu gun gece bi deneyim bakalım
tavsaninannesi Mavisinannesi6064 ben mama sandalysini duşa kabinin içine koyuyorum oşekilde yıkıyorum büyük kolaylık oldu benim için
Pinar_kb Mavisinannesi6064 tek başıma yıkamak için babyjemin banyo oturağını aldım 😊 hatta dün yıkadık tek başına olur
SevgiAden Mavisinannesi6064 benım kızım 3 aylık.hep tek yıkadım.banyo filesinin üstüne yatırıp yıkıyorum.şarkılar söylüyorum cok eğleniyoruz.kesinlikle file almalısın
DoganurcaN Mavisinannesi6064 ben 40tan sonra hep kendim yıkadım koyuyorum küvetine altına alt açmasını seriyorum onu o şekilde kullanıyorum ben, döküyorum suyu yıkıyorum çıkarıyorum gayet rahatça
Grlnl Mavisinannesi6064 ben bir tane sünger almıştım ona yatırıp yıkıyorum. 1 kere annem yıkadı onun dışında hep ben yıkadım. Korkmayın acele etmeyin. Bebeğinizle konuşa konuşa yıkayın sünger yoksa bir havlu atın banyoya yatırın üstüne yıkayın
Mavisinannesi6064 Eymen20211 cnm bu gun yalnız denicem bir olmuyor çocugum rahatsız oluyor el ile olmuyor annemle yıkıyordum senin gibi annemle küstüm şimdi
Eymen20211 Mavisinannesi6064 ben şeyi anlayamıyorum sırtını çevirdikleri de bebeği yüz üstü sırtı havaya gelcek şekilde fileye yatırıp bırakıyorlar mı yoksa ellerinde mi tutuyolar elleirnde tutuyolarsa kafasını falan nasıl yıkıyorlar bir eliyle su tutup diğer eliyle bebeği tutmak lazım çünkü valla bu konuyu halletsem varya üstümden büyük bir yük kalkıcak
Mom032 Mavisinannesi6064 ben tek yıkıyorum eşim ve annem hep destekçim ama istemiyorum kendim yıkıyorum oyun oynuyoruz yıkanirken ama benim kız 18 aylık oldu.
Mom032 Mavisinannesi6064 Küçük daha canum evet yıkama filesi yoksa al onunla tek başına çok rahat yıkarsın
aysbyb İlk banyosunu kendi küvetinde yaptırdık. Çok teferruatlı olduğu için sonrasında hep duşta birlikte yıkandık. Siz de deneyin çok kolay. Durularken yüzüstü çevirip suyun altına sokarsanız su akar gider ağzına burnuna kaçmaz.
Zelissssss 1 yaasinda gunde iki kere yikuyorim bu sicaklarxa haftada iki kere ax zaten kucagimda dusakabinda ykikuyorim 1 aylikkenden beri boyle yapiyorum
Mom0982 Mavisinannesi6064 https://m.trendyol.com/babyjem/onden-acilir-banyo-mama-oturagi-gri-p-42114355?adjust_t=mk12x3o_m4o2h83&adjust_tracker_limit=250000&adjust_campaign=product_free&link_contentid=42114355&link_userID=4547632&utm_campaign=42114355&utm_medium=product_free&utm_source=share&utm_term=4547632
mavisimmm20 Mavisinannesi6064 oturabiliyorsa banyo oturağı al vakumlu ben oylelikle tek yıkamaya başladım çok kolay oluyor
Aezgi Mavisinannesi6064 benim bebeğim 6 aylın filede yıkıyorum hep cok rahat oluyor kimseye ihtiyac olmuyorki filenizde varmıs