Kızlar bn normalde zaten kendim yıkıyorum kızımı ama illaki suyumu biri döktü hep kızım 5 aylık annemle küstüm k.v demde köyde oturuyor haftada 1 kere geliyor annemle küsmeden haftada 2 kere yıkıyordum akşamları yıkıyorduk annemin evi yakındı k.v gündüz geliyor mejbur gündüz yıkıyoruz eşim gece gündüz çalışıyor yardım edecek başka kimsem yok malum yaz çocugum terliyor banyo ettiginde rahatca uyuyor uyku düzenimizde bozuldu bana destek olun nasıl yıkarım yalnız kızımı sadece kafasına dökerken elimin üstünden döküp yüzünü sıvazlıyorum bunalmıyor o sekilde ama simdi siz nasıl yıkıyorsunuz bi anlatabilir misiniz lütfen karışık oldu biraz ama anlamışsınızdır umarım