ipekk05 çift bez çok kullanmadım. Daha doğrusu ortopedi doktoruna sonucu attığımda endişe yapmamam gerektiğini demişti. 1 ay sonrasında başka doktora götürdüm tekrar ultrason çekildi ve ilk ultrasonu çeken kişinin doğru çekmediğini sağ ve sol kalça açılarının farkının çok olduğu dedi. Bu şekil sonuç olmaz dedi. İkinci kez çektirdiğimde sonuçlar iyi cıktı. Sizdede aynı sorun varsa bir doktora daha gitmenizi tavsiye ederim