Bebeğim 2 Ay 17 günlük bugün kalça ultrasonu vardı. Sol normal denildi yada ben öyle anladım.
fakat sağ kalçası tam değil yarım çıkık gibi dedi doktor. Kemikleri tam gelişmemiş veya lifleri tam oluşmamış gibi falan bir şeyler dedi. Çocuk doktoruna görünüp o uygun görürse ortopediye yönlendirir 1 ay veya 40 gün sonra tekrar ultrason için gelin dedi.
değerleri
Sağ kalça Alfa = 56 Beta = 55
sol Kalça Alfa = 65 Beta = 54
Sol kalça tip 1a normal kalça
sağ kalça tip 2a kalça yazmış.
değerleri anlayan var mı? Bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilirler mi? Fazlasıyla canım sıkıldı :(