seydaac Sureyya58 yanında kaldım, sohbet ettik, elimi tuttu, sorular sordu cevapladım. Ama uyumadı, sonra da burda yatmak istemiyorum dedi 🤷♀️ ilk deneme olunca zorlamak, ısrar etmek istemedim.
Sureyya58 Eyllull mızırdanmasına bile uyanıyorum canım odalarımız da yanyana zaten o zaman gerek yok.
Nimetdogann 21 aylık oğlum var onu ayırmamıştır şimdi de 1 aylık bir kızım oldu yatak odasında iki beşikle beraber yatıyoruz valla 😂
Borasmomy Sureyya58 13. Ayda ayırdım iyi ki de o zaman yapmışım en azından beni bekliyor uyanınca ama daha öncesinde kalkıyordu beşiğinde falan ayağa düşme tehlikesi vardı şimdi yatağı montesori alçak kalksa sarksa yine düşer o yüzden 10 15gün alışması için yerde yattım benim orda olduğumu gördü alıştı şimdi uyanınca ağlıyor mızırdıyor hemen gidiyorum yanına
bsr_a_a Sureyya58 7,5 aylıkken ayırdım emmiyordu ama artık sadece mama içiyordu. O gün bütün günü odasında geçirdik beşiğinin boyutunu genişlettik odasını düzeledik vs bu süreçte hep o da yanımızdaydı, yabancı olmasın diye. Şu an 9 aylık gündüzleri pek odasında yatmak istemiyor bende kendi yatağımızda yatırıyorum ama gece kendi odasında uyuyor çok şükür
mirayilknurtolga Sureyya58 doğumundan itibaren gündüz uykularını odasında, gece uykularını bizim odamızda beşiğin de uyuyordu. 4 aylıkken annemlere gittik döndüğümüzde 5 aylıktı ve hazır farklı yerde uyumaya alışmışken direk gece uykuları içinde odasına aldım. Hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür. 14.5aylık şu an. Gece emiyorsa biraz sıkıntı yaşayabilirsiniz git emzir gel yat ama ne kadar erken olursa, ileride gece beslenmesi kesildiğinde bir o kadar da rahat edersiniz.
NurCum Sureyya58 İlk başta whatsaptan eşimin telefonunu arayıp telefonumu uzağına koyup küçük bir sehpa da bi kaç gün öyle denemiştim.😁 Telsizde olur böyle de her ikiside işe yarıyor yan yanaysa duyarsınız ama bizim ki uzakta kaldığı için kullanıyorum
Borasmomy Sureyya58 ben memnunum canım ama kalkacağı mesafe kadar uzun olsa yan korumalıkları daha iyi olabilirdi şimdi ki aklım olsa öyle yaptırırdım