Mom62636362 Yeniann3 merhaba annemin de bir ara tansiyonu çıkıp duruyordu. Yapmanız gereken kalp bölümünden randevu almak (sanırım kardiyoloji oluyor) ve tansiyonunu düzenli ölçüp 1 hafta boyunca kaydetmek bir kağıda, onu da doktora götürmek
Coyness2020 Yeniann3 başka söze gerek yok ztn hiçbir doktor da aşıya bağlamaz bunu 👍 siz en iyisi aşı sonrası nasıl toksin atılır onu araştırın . Instagram’da saglikcibiranne bunu paylaşıyor tavsiye eederim.