Rabiasya21 benimde ilk anneliğin sütümü sagiyorum Philips Avent biberonun koruyuculuğu yüksük. Anne çantalarıda folyolu onlara koyuyorum veriyorum sütü. Bebek bakım odaları da var bir çok yerde korkmayın bende aynıyım ama mecbur cikicaz 2 ay 3funkuk bizimkide