Merhaba hanımlar 2 ay 9 günlük bı kızım var.
Onunla dışarı çıkmaya çok korkuyorum.
Uyumuyo, hep memede kalmak istiyo ağlıyo
Instagram’da glruyorum herkes 2 aylık bebeğiyle tatilde denizde biz daha avluya yeni yeni inmeye başladık korka korka.
1-2 günlüğüne bir yerlere gidelim dedik eşimle sonra vazgeçtik bebegim perişan olur sıcakta beni de perişan eder içimize sinmez diye. Sütümü sağıyım diyorum sonra sıcakta ekşir kötü olur diye vazgeçiyorum olabilir mi olamaz mı onu da bilmiyorum. İlk anneliğim tecrübesizim, tedirginim. Fikirleriniz benim için çok değerli bilgilerinize ihtiyacım var 🙏🏻😟❤️