Benim bebeğim de bugün tam 3 aylık birkaç gün öncesine kadar kavga ede ede emziriyordum. Geçti gibi çok şükür. Atak haftası hesaplama yapıyorum internetten o doğru çıktı bu sefer tam bitti dediği gün huysuzluğu da bitti oğlumun. Ama uykusuna diyebileceğim bi şey yok hep böyle uzun zamandır. Destekli uyuduğu için kısa gündüz uykuları. 1 saate tamamlamaya çalışın yarım saat 40 dk uyuduğunda tekrar uyutup. Ben öyle yapıyorum