Kızlar oğlum 3 aylık oldu. Bu zamana kadar gündüzleri çok güzel uyurdu. 1-2 gün önce kontrole gittik. Her ay 1 kg alan bebeğim 500gr almış. Mama da veriyordum bilerek azaltmıştım. Mama tokluğu uzun sürüyor diye. Ve doktor, kontrolünde diş etlerinin uyarıldığını biraz huysuzluk olabileceğini söyledi. Çocuğum artık gündüzleri maksimum yarım saat uyuyup 2 saat uyanık kalıyor. Bende sorunu anlamaya çalışıyorum. Acaba doymadığı için mi az uyuyor yoksa diş huysuzluğundan mı uyumuyor? Baş parmağını sürekli ağzına sokuyor. Biberonu da tutmak istemiyor. İlk çocuğum bu yüzden biraz deneyimsizim. Benimle aynı sorunu yaşayanlar ve atlatanlar var mı 🙏🏻