Marjinal_Anne2 bu değişiyor. Mesela arkadaşımın oğlu 21 aylık ve 2 aydır falan hiçbirşeyi vermiyor kimseye. Elinde birşey olsa bile kendine ait olmayan şeyi almak için elindekini bırakıp diğer şeyi alıyor. Kızım 29 aylık 1 2 aydır daha fazla yapıyor ama hep değil. Çok sevdiği birşey olmalı yoksa verir elindekini. Ben de ona son günlerde eğer istemiyorsan vermek zorunda değilsin, vermek istersen verebilirsin ama istemiyorsan o senin oyuncağın karar senin diyorum. Biraz işe yaramaya başladı. Çünkü elindekini çekip alıyorlardı. Kreşe başlayınca böyle olsun istemediğim için biraz yönlendirdiğim doğrudur. Şimdi daha iyi, gidip alıyor ondan birşey alınınca ya da alamazsa bana söylüyor anne alabilir misin diye.