Merhabalar, bir şey soracağım , kızım 14 aylık acaba bir eşyasının kendisinin olduğunu Ya da elinden alınan bir şeyi geri istemeyi Ya da istediği bir şeyi tutturmayı ne zaman öğreniyorlar .. umarım anlatabildim 🙏🏻😃 mesela elinden topu alsalar hemen başka şeye dikkat verir , ya da bir şey görse elimden sadece saniyelik ister sonrA dönüp gider , aslında aitlik , korunum kazanma bunların oluşmuş olması gerekmiyor muydu ??