mihrosum Benim oğlum da 19 ay 10 günlük teyzesi senin kuzunun biraz farklı versiyonu :) Ben de çok sıcak diye akşam 9 gibi indiriyorum. Bugece 23.30 da zor çıkarttım eve. Çocuklar da haklı bunalıyorlar. Ben bile bunalıyorum ama hem sıcak hem pandemi yapacak bişey yok. Çocuktan önce yazın havuzdan çıkmazdım çocuklar öyle garip bir döneme geldiler ki daha göstermedim bile havuzu, gitmek ister diye. Gündüz evde küveti doldurup rahat bir saat bekliyorum başında suda oynasın diye. Balkonda parmak boyası yapıyoruz ondan sonra direkt banyoya bunlar baya oyalıyor. Sonra yorulup uyuyor zaten bir süre. Şuan kıyafetten ayakkabıya kendi seçecek beyfendiciğim. Saçma sapan da seçse karışmıyorum ne isterse giydiriyorum. Bunalınca çıkartıyor zaten. Kitaplarla çıkartmalarla da çok zaman geçiyoruz. O da sakinleştiriyor oldukça. Kafasını vurma huyu başladı birkaç gündür o öyle yapınca bende yapıyorum hareketlerini şaşırıp bana bakıyor dikkati dağılıyor sonra gülüyor benim küçük ergenyusum:) Dışarıdan birisi görse deli bu kadın der ama yapacak bişey yok. Yeme konusunda aşırı sıkıntımız yok çok şükür ama Demir eksikliği için şurup içirmeye çalışıyorum bir de balık yağı. Resmen savaşıyoruz. Ne kadarını yutuyor bilmiyorum ama sanki biraz iştahı arttı gibi çok şükür. En önemlisi de bu geçecek. Bakalım 2 yaş sendromu ne olacak ben asıl onu bekliyorum sabırsızlıkla :)