Valla iyi ki benim komsum degılsınız. Zira kızım sabahtan aksama kadar herseye aglıyor. Ornegın bulasık yıkayamam suyla o oynamak ister, klimanın kumandasını ister vermem kafasını yere dolaba duvara vurur… Yani aklınızda ne geliyorsa hersey ıcın aglıyor, yemek desen yemiyor. Sinirlerim bozuldu bende aglıyorum. Bu coxugu nasıl oyalıcam. Adana cok sıcak sadece aksam asaya ındırebılıyorum onun dısında hep evdeyiz cocuk bunaldı