Ben ben 7. Ayımız ama çok zor bir süreç her gün ne yesem diye düşünüyorum vitaminsiz kaldım kollarım bacaklarım morarmaya başladı takviye alıyorum şuan salı günü doktora gideceğim inşallah açarız artk Allah yardımcın olsun zor bir sürec seni bekliyor canın bircok şeyi istiyor ama tüketmiyorsun çok zor bir durum 🥴🥴