Karahan_Batu48 iyi geceler bunun üstünde çok araştırma yaptım ben. Şöyle diyebilirim ek gıda zamanı 3 gün kuralıyla deneme yapın inek sütüne yumurtaya kesin alerjisi olup olmadığını anlayın eğer varsa bebeğe yedirmeyin çünkü vücudun nasıl reaksiyon verceğini bilemiyoruz bazen cilt sıkıntısı bazen solunum sıkıntısı yaratabiliyor. Bana doktorum sadece yemeklerden değil toz, bitkiler, polen vs herşeyden alerji olabilir bebeğinizi takip edin demişti. Doktorunuzun verdiği kremleri muhakkak kullanın abdibrahimin advantan kortizonlu kreminden ben cok memnun kaldım belirli yerinde çıkınca sürüyorum çıkmayınca sürmüyorum. Atopik dermatit ciltler max. 10-12 yaşlarda son buluyormuş fakat çok dikkat edersek erkenden geçebiliyormuş. Yoğurt için şunu diyim inek sütü değil de keçi sütünden mayalayabilirsiniz. Bu durum geçmezse tabiki alerjisi olan besinleri yedirmekte zorlamamalıyız. Ben doktor değilim tabikide sizde araştırabilirsiniz doktorunuzla konuşabilirsiniz ben tecrübelerimi aktardım umarım faydalı olurum, çok geçmiş olsun yavrularımıza🙏🏼🧿