DenizMom24 kızım 2 ay 18 günlük inanın yazdığınız herseyin aynısını yaşadım ve bebeğim kolik benim de o kadar aç kalmışım ki bağışıklığım düştü ve hasta oldum o kadar diyim sana hiçbirşey fayda etmedi bize sling kanguru bebek arabası kendi arabamız falan sürekli ağlıyor sürekli ağlıyor uyumuyor bile 5 dk ayağımda sallarken uyuyor pat kalkıyor tekrar moomy bliss damla aldım o bile fayda etmedi en son çare çingen salıncağı kurdum sakinleştirip koyuyorum sallıyorum o sallanırken ben hızlıca gidio kendimi bişeyler hazırlıyorum yanına tekrar geliyorum ve devam ediyorum sallamaya birazda olsa rahata erdim şükür 🙏🏻