Arkadaşlar merhaba kızım 2 ay 5 günlük.Ben maf oldum ben bittim kızlar ben ölüyorum .7/24 saat ağlıyo hiç durmuyo bir saniye,BİR SANİYE bile susmuyor.Masajdır şudur budur neler denemedim faydası yok.Benim 1 aydır sütüm yok beslenememkten dolayı yorgunluktan bitkinlikten ,çok üzülüyorum benim ailem yurt dışında burda kimsem yok eşimin ailesinden fayda yok, yardım eden yok .İnanın kahvaltımı saat 10 akşam yapıyorum tüm gün ağzıma bir lokma koyamıyorum , uyuyamıyorum .Eşimi bekliyorum sırayla yemek yiyoruz 2 aydır evde yemeğimi temizliğimi hiç yapamıyorum ,restorant yemeğinden bıktım artık ,kendi kişisel bakımımı hiç ağzımı bile açıyorum.Bu illet bu bela ne zaman geçiyo arkadaşlar ???