Petitom Rozalya canım ben 2 aylıkken kanguru aldım kullanmadım aslında Yenidoğanlar uygundu ama içinde rahat etmiyor gibi geldi keşke siling alsaydım dedim ilk başlar için bence siling kullanıma daha uygun geliyor
baloglaninannesiiiii Bende bisey sorsam 2 buçuk aylık bebeğim yenidoğan aparatı olmadan mi kullanmam lazım kanguru aldığımda hangi aydan sonra yenidoğan aparatı bırakılır bilmiyorum bilenler bilgilendirebilir mi