Rainyellow fileye yatırıp yıkamak çok zor. İnsanda ne bel kalıyor ne diz…. akan suyun altında yıkayın. Tabureye oturun. Bebeğinizi sol bacağınıza yüzüstü yatırın. Sol elinizle bebeğinizi tutun. Sağ elinizle yıkayın. Çoookk basit. Ben de çok korkuyordum. Sonra bi alıştım, 2 aylık olduğundan beri yıkıyorum her gün. Yazın günde 2 hatta 3 kere yıkadığım bile oldu geçen sene. Şuan 18 aylık. Resmen ilk 2 ay işkence çektirmişim kendime. Bu arada tek başıma yıkıyorum. Evde kimse yoksa önce kendi bornozumu yatağın üstüne koyuyorum. Onun havlılarını seriyorum. 1 tane havlusunu banyo kapısının arkasına asıyorum. Onu banyodan çıkarırken havlusuna sarıp yatağın üstündeki havluya yatırıyorum o saniye hemen kendi bırnozumu giyiyorum. Bitti gitti :)