Nurcannn Rainyellow ay bende yıkayamıyorum daha yeni yeni kendim ettirmeye başladım genelde annem ettirir tek başına mümkün değil elimden kayar gider diye korkuyorum bide suyu sevmiyor çok ağlıyor ya annemle ya eşimle ettiriyoruz
Annekizz Rainyellow Gece uykusuna yatırmadan yıkıyorum yatırıyorum hemen küvetin içine koyuyorum elinede oyuncak veriyorum 🐣
Rainyellow Rainyellow gozpariltisi qwrt1245 Busramaden Ayca_ogun1 AntiiSosyallKelebek kızlar sanırım sorun bende😂 maşallah hepiniz foşur foşur yıkıyorsunuz 😂😂 başından beri tek yıkamadığım için pratiğim yok sanırım köpüklü filede yıkamayı denedim ama yarım yamalak yıkadım sanırım panik yaptım 😅 ağlamıyordu oysa ama acemilik işte ben yine akşam babasını bekliyim söz tek yıkicam 😂😂 zamanla pratikleşicem sanırım
Ayca_ogun1 Rainyellow olur öyle canım başta bende çok heyecanlandım ama insan mecbura kalınca mecbur yıkıyor bende başta çok korkuyordum ama bir gün kakası taşımıştı butun beline kadar gelmişti kimsede yoktu yanımda mecbur yıkamıştım öyle alıştım bende canım kendini nasıl hissediyorsan öyle yap 🤗
nursocum Rainyellow kucağıma oturtup bi güzel yıkıyordum Hemde hergün bir kere yaptın mı gerisi gelir korkma☺️
Huysuzannesi Merhabalar ben pratik olarak oyun halısını duşa kabine seriyorum hem suyu tuttuğu için sırtı üşümüyor hem çabuk kuruyor diye. Bebeğimi oyun halısını yatırıp yıkıyorum hemen bebeğim de banyoyu izliyor hem tehlikeli olmuyor.
Ates_mami Rainyellow olur ya. Ben 6 aylık küvete yatırıp yanına 17 aylık abi ayakta. Bi ona Bi ona 10 dk da tek başıma ikisini beraber yıkıyorum..
F-Betul Rainyellow Ben o aylarda banyo yatağı ile yıkardım pofuduk bir şey, küvete de takılıyor küvetin içine de koyuluyor çok memnun kalmıştım.
Mom120 Rainyellow ben bundan kullaniyordum ve cok rahat yikiyordum. Önce kendi küvetinde sonra dusua kabinin icine koyarak uzunca süre bununla yikadim tek basima
Ebruk Rainyellow benim kızımda 4 buçuk aylık az önce ilk kez yanlız yıkadım bence cesaret yaparsınız 😊
Zolizo Rainyellow file candır. Duşakabine küvetini koyuyorum. Fileye yatırıyorum, fiskiyeyle bi ön, bi arka, saçlar… bitti. Havlusunu kucağıma seriyorum, bebişimi arkası dönük kucağıma alıp havluya sarıyorum. Mis. 😊
Rainyellow Zolizo ben işte arkası dönükken kucağıma alıp havluya saramadım siz tabureye oturarak falan mı yıkıyorsunuz kucağınıza nasıl seriyorsunuz ben çömelerek yıkıyorum ondan mı olmuyor
Rainyellow Rainyellow BademsMam yaramaz_bocegim Bebek-annesi zeynepbalci Bayanironi akşam yıkadım tek başıma köpüklü fileden var bende de önü yıkıyorum bir güzel kafasınıda önü dönülen yıkıyorum. sorun arkayı çevirince başlıyor sırtını yıkadıktan sonra yüzüstüyken kucağıma alıp havluya sarmayı beceremedim o ara elimden kayıcak diye fazla sıktım galıba birden ağlamaya başladı o panikle aldım hemen kucağıma havluyu üstüne attım babasıda izliyor ordan oldu oldu yıkadın bak Die telkiniyor beni 😅 ama benim vicdanım sızladı neresini acıttım diye birde duşa kabinde kucağıma yatırarak yıkamayı denicem 🤷🏻♀️
Bebek-annesi Rainyellow geçen gün ilk kez kendim yıkadım 4 ay 27 günlük filede yıkayın önce köpükleyin sonra durulayın biter 5 dk da önce sırt üstü yatırın bir güzel köpükleyin bir kolunuzu gövdesinden kavrayarak tek elle tutun diğer elle yıkayıp suyu dökün en son hafiften kaldırın son bi su daha dökün köpükler gider
yaramaz_bocegim Rainyellow ilk 4 ay falan bende siizn gibi yıkadım kuvette. İşkenceymiş suyu doldur kuvette Bi oyana Bi buyana çevir derken bıraktım. Artık şort atlet duşa giriyorum oğlumu kucağıma alıyorum önce karın kısmı sonra sırt kısmı bir güzel yıkıyorum bu arada benimde üstümden su dökülmüş oluyo rahatlıyorum. Çocuğu da hemen sarıp beşiğe bırakıyorum üstümü 2 dk değişip sonra onun üstünü giydiriyorum. Çok pratik valla Bi kere yap sonra kaldırırsın o kuveti fileyi falan
BademsMam Rainyellow ben 6. Aya kadar eşi bekledim. Bebeğim oturmaya başladığındada kendim yıkamaya başladım. Çok zor oluyordu çünkü tek başıma