Sukursebebiii ben de kırkı çıkana kadar suyu kaynattım öyle yıkadım. Özellikle kış aylarıydı her türlü hastalık vardı, ne olur ne olmaz yenidoğan bebek hassas olur dedi annem. Ama 40ı çıktıktan sonra normal musluk suyuyla yıkadım çok şükür şimdiye kadar bir hastalığı falan da olmadı, hatta evde herkes grip oldu o yine bana mısın demedi 😅 Ama banyoda kendinle nasıl yıkayacaksın ben de merak ettim. Korkuyorum çünkü heryer fayans ya, düşerse falan. Otururken bile totosu durmuyor aşırı hareketli, ani hareketler yapıyor çünkü 🥺