Sukursebebiii iki haftalıktan itibaren beraber girmeye başladık oğlumla 2,5 aylığız gayet memnunum. Küvet çok zor iş, banyo sırasında ve sonrasında da üşüyorlar hem. Kaynamış ılımış su ile yıkanma konusundaki yorumum ise biz geçen hafta tatile gittik arkadaşlar çocuğu her gün otelin havuzuna soktum yarımşar saat de yüzdü. Bence biraz sakin :)