EC0709 benim oğlumda 4 ay 20 günlüktü sünnet olduğunda inanın çok çabuk geçiyor ilk idrarda biraz ağlamıştı bir daha ağlamadı normaldi her şeyi biz 2 3 gün calpol vermiştik ağrısı olmasın diye birde 1 hafta kullanın karton bardağı demişti doktorumuz çok uzun koyarsanız gecikir iyileşmesi demişti geçmiş olsun 🌼