Bende oğlumu 7.5 aylıkken yaptırdım keşke daha erken yapsaydım dedim ne kadar erken o kadar iyi canım
Biz çok şükür sorun yaşamadık sünnet esnasında bacaklarını tuttukları için biraz ağladı sonra ilk çişe kadar huzursuzdu ama ilk çişten sonra hiç bişey hissetmedi oğlum , hiç öyle bardak falan kapatmadık direk bezi tak dedi doktor birde bakımına dikkat et bu kadar hiç korkulacak bişey yok şimdiden kolay gelsin 🙋🏻♀️