Azizecakir benim bebeğim 1 buçuk aylık oldu sadece iç zıbınla duruyor bi de ayaklarında corap var üstünü de örtmüyorum gece de aynı şekilde gündüz uyudugu odanın camını da acık bırakıyorum kundak hiç yapmadım gerek görmedim belli bi zaman sonra kundaksız uykuya alıstırmayla ugrasacaksınız havalar cok sıcak bence kundak yapmayın kendi vucuduna alıssın sıcaktan isilik olurlar bebekler ben günlük dusa da sokuyorum rahatlıyor öyle daha güzel uyuyor