Dd1619 Biz kolumuz için gittiğimiz dee ilk takibe başlarken herşeyi çekildi ilk günü fark edildi ama şuan bı sıkıntı yok takip edecex dediler 2 ay 17 günlüktükk o günün akşamı kolumuzun hareketleri geldi şükür şuan her istediğini yapıyor %98 diğeriyle aynı herseyii yaşında kontrolümüz var o zaman bakilcak tekrar kolu duzeldikce düzelir demişlerdi bı sıkıntı yaşamazsınız dediler size sordugumu sordular yoktu hiç biri bizde dee şuan ne durumda blmyorum 1.5 ayımız kaldı kontrole kol için fizik falan goruyomusunuz