Dd1619 teşekkür ederim hemen ardından bir oğlum daha oldu şükürler olsun ki hakkına girmek istemem ama bir nebze yaram sarıldı.. Bizim sürecimiz sizden daha farklı bizim defekt baya büyükmüş. Dediğim gibi sol ciğerimimizin hiç gelişmemesi yaktı bizi.. sizin Sorunsuz atlatacağınıza inanıyorum, üzmeyin kendinizi 😢 Facebook’ta diyafragma hernili çocuğu olanlar grubu var büyük çocuğu olanlar da var tabi, sormak istediğiniz bir şey olursa oradan da sorabilirsiniz süreçle ilgili daha bilgili arkadaşlarımız var.