SweetPaw Ahh ah benim de , Kadir Şeker in babasının isyanları aklımda😟 İnsanlar müdahale etmeye korkuyor,suçsuz suçsuz yatıyor içeride, kurtardığı kadın bile şikayetçi oldu Kadir den. Gene bir adam bir kadını kurtardı ,öldürüldü ve o kadın da yapmasaydi ,karışma dedim diyor😟 Ben karışmayanlara hak veriyorum malesef ki, çok üzgünüm bunu söyledigim için ama malesef😟