haziranin25i SweetPaw bu ülkede yardım edersen ya tutuklanırsın ya ölürsün. Milletimiz vurdumduymaz takılıyor artık. Bana dokunmayan yılan 1000 yaşasın
SweetPaw haziranin25i aynen öyle sıra bize gelene kadar ses çıkartmama gibi bir huyumuz da var zaten.
Betim 52_58_52 me dehşet verici bir cümle kimse öldürülmeyi hak etmez. Allah’ın verdiği canı yalnızca Allah alır
52_58_52 Betim 6 yasindaki bir cocugun canina, psikolojisine, hayatina mâl olabiliyorken sizin buna dehset verici demeniz daha dehset verici kucucuk bir cocuga bunlari yasatmak benim bu kadin bunlari hakediyor dememden daha dehset verici BENCE
52_58_52 Betim bir cocuk cizdigi resimlerde elinde ucan balon akan nehir mutlu bir aile tablosu iken cinsle istismara ugradgini resmediyorsa “annesi” denilen insan musvettesi yuzunden o herseyi hakediyor demektir !!
busrasilra14 SweetPaw evet sayfamda bende paylastim. İcler acisi. Soz yok soylenmeye. Allah zaten guc olarak erkekle kadini ayni gucte yaratmamks fitratimizda yok. O halde bile bir kadin hemcinsini kurtarmak icin kaplan gibi saldırırken erkek (sozde erkek) dediklerimiz oyle bakiyor. Tabiki oldurmesinler baslarini belaya sokmasinlar ama o kadinin yaptığıni da yapabilirlerdi yazik
squirrel20 SweetPaw kıyamet kopsun artık yok olsun bu iğrenç dünya her geçen gün insanlıktan çıkıyoruz 🤬
dewamkee SweetPaw ayy kadina dogru geliyor o halde can havliyle cocuguna el atiyor bise olmasin diye . Allah sizi kahretsinnn !!
Betim 52_58_52 bahsettiğiniz olay hakkında bilgim yok , bir insanın canını Allahtan başka kimse alamaz diyorum o kadar. Kimse öldürülmeli dememeli vatan hainliği dışında
52_58_52 Betim butun ulke bununla calkalaniyor belki sosyal medyaniz yok belki tv izlemiyorsunuz olabilir. olayi ozetleyim 6 yasindaki bir kiz cocugunu “annesi” para karsiliginda pazarliyor hayat kadinligi yaptiriyor 6 yasindaki kucucuk cocuga ve cocuk bunu anlatmak icin resmetmis bunu anlatmak icin mektup yazmis annem beni satiyor diye 6 yasindaki bir cocugun mektubu bu olmamali !!!!
_prens_prenses_annesi SweetPaw sari gomlekli olan erkek..bu olayi gordum icimden saydirabildigim kadar sayfirdim yeter artik bu kscinci daha da bifmeyecek dogru duzgun adalet olmadigi surece