My_little_sunshine Adelll34 hiç dikkatimi çekmedi egzama olsaydı fark edermiydim acaba.🙁 Teşekkür ederim.🙏
Demet_k My_little_sunshine merhaba en son durum ne benim kzıımında kasığında var cildiyeye gitmedik çocuk doktoru büyümezse çoğalmazsa sıkıntı değil ben olabilir dedi.
My_little_sunshine Demet_k Merhaba yeni gördüm bize de aynısını dedi. Ben bu dedi başka yerinde yoksa sıkıntı yok takip edelim dedi ama sandığım hastalığın olmadığını söyledi kesinlikle. En fazla viltigodur dedi ama yüzde doksan beyaz benmiş.😌