Güzel anneler merhaba.
Bebeğim sağ bel tarafında böyle beyaz bir leke belirmiş. Ben yeni farkettim 14 aylık. Daha önce başına gelen var mı? İnternette çok araştırdım çok kötü şeyler yazıyor. Moralim çok bozuldu. Doktoruna sordum beyaz ben dedi ama sonradan olduğuna eminim. Takip edelim dedi. 🙁