Cgdmltr93 bende size söylemeden önce baktı.. nette en düşük 85 tl den gördüm sizde bakin isterseniz aynı renk model ondan öyle dedim sayılı kullandık ve patlak vb asla olmadığı için ama emin olun herşey yaz sezonu diye 2 haftada çok pahalandı maalesef bende kolluk istyorum nasipse satarsam ekleme yapcam üstüne ins ondan satıyorum yoksa seneye olsa dahada artar fiyatlar daha yüksekten satılır ama şimdi nakit ihtyacim var emin olun alırsanız benden veya başka yerden nasipse seneye aynı fiyata satarsınız kullandığınız kar olur şahsi fikrim 😇