Cgdmltr93 evet kesinlikle pahalı katılıyorum. yaa şöyleki bence, eğer ben antalyada yaşıyor olmasaydım yılda 1defa 1hafta denize girecek diye bu kolluğu almazdım biz ekime kadar hergün havuza inicez arafa denize gidicez ve benim bir tık rahat etmem için aldım bu kollukları. buranın sıcağında bebeyi parka götürmek yürüyüş yapmak vs imkansız Olduğu için ve benim havuz kenarında kalp sağlığımı yitirmemem için şart olmuştu. Bebe bildiğiniz havuza atlıyor😂 bu kolluklar 30kilo olana kadar kullanılaniliyor ve cidden uzun ömürlü bir hasarı olduğunda firmaya gönderip yaptırıyorsun geri gönderyorlar.