[silindi] hiç belli olmuyor ilki erken doğup ikincisi zamanında olanlar da var . Doktora sormuştum ilk doğum erken olunca ikinci de erken olma ihtimali artıyormuş doğru mu dedim. Evet ama erken doğum olmaması için uğraşıcaz dedi . Benim hamileliklerimde en başından beri hep sorun oluyor. Önce düşük riski oluyor sonra erken doğum riski oluyor en sonunda da suyu gelip doğum başlıyor. İkinci hamilelik daha riskli oldu 13 ve 15 haftada hastanede yattım düşük riskiyle diğer zamanlar evde yattım yürümek bile yasaktı. İkincisi çok daha erken oldu muayeneye gittim ertesi gün evde yatarken suyu geldi. Doktor bile sasirdi bu kadar erken beklemiyordum dedi