Benim kızımın muayenesinde üfürüm izlendiğinde panik oldum.Doktorumuz "bu delikler her bebekte olur olmazsa bebek zaten yaşamaz kimininki doğduğunda kapanmış olur kimininki bir yaşına kadar kapanır"dedi aynı şeyi çocuk kardiyoloji de teyit etti.Endiselenmeyin biz de 1 yaşında tekrar gidecegiz