busraay_ Duyguilda Yaşar Hüseyin Onganlar’a gidiyoruz 1. Ay kontrollerinden beri.. Çayyolu’nda kliniği var.. Mesajlara hemen döner, telefonları mutlaka açar merak ettiğimiz her şeyi detaylı bir şekilde anlatır çok memnunuz.
bambambebem spaceship Gökalp hoca çok iyi bir doktor ben de gittim kendisine ama mesajla sürekli bir şey sorma şansınız olmaz bence. Yogun çünkü.