Duyguilda evet çok iyi biri, doğal. Yapmacık tavırları yok, ben öyle olanları pek sevmiyorum.
en son diş kaşıyıcı alayım mı diye sordum, hepsi para tuzağı doğal deseler de değil en iyisi tahta kaşık diyo mesela 😁 herkes memnun kalmayabilir, biz çok iyi anlaştık. Aynı hastanede bir arkadaş daha yazmış, o bayanı da öven çok.