Benim dikişler iyileşti düştü zaten 2 taneydi ama hala bi üst kısımda yani klitoris kısmında hafif bi baskı var, 43 gün oldu doğum yapalı 2 gün önce doktora gittim iyileşmiş ama aynı şekilde üst kısım hala biraz iyileşmeye devam ediyor dedi, ama ilişki serbest dedi yani haşin olmamak şartıyla :D ben yine de o baskı hissi de kalksın diye tam 2 ay olmasını beklicem. Ama 15-20 günde iyileşmişti %70 dikiş ve yeri ağrı sızı yoktu