_Nehirim_ Hangi çocuk hastanesine gidersen git ama bir an önce git ki randevular dolmadan versinler sana da randevu.
1 ay aşısına gotureceksin Hepatit, doğum da ilk dozu vuruluyor bu da ikinci doz olacak.
Hayır götürmedim ben kontrole falan sadece aşıya gittik, göz muayenesine o kadar. 26 Temmuzda da kalça randevusu var işte o kadar.
Ama Asel aşırı kusuyor sanırım reflüsü var 16sına randevu aldım ona gideceğim.