_Nehirim_ Benim de ilk defa hayatımda dikişim olmuştu çok endişelenmiştim.Doktorum antibiyotik ve fitil vermişti içinde 10 tane vardı 10 gün boyunca kullandım.Pansuman yaptım 19 gün boyunca her tuvalete girdiğimde.Bir de asla ıslak bırakmayın.Hapşırınca filan ister istemez baskı oluşturuyordu ama çok çok abartı değil tabiki.İnternette baktığımda 10 günde geçer dikişler filan yazıyordu ama benimki geçmek bilmedi.Ben de doktorumla görüştüm anca düşeceğini ve iyileşeceğini söyledi.20 günün sonunda dikişlerim düştü şu an 35 gün oldu ve artık acıması filan geçti ama dokunduğumda orada yine de çok çok hafif sertlik hissediyorum.