_Nehirim_ kremleri bi hafta sür demişlerdi. Kullanma bi hafta geçtiyse onlarda nemli tutuyor ya, gecikiyor iyileşmesi. Zaten biri uyuşturucu biri de enfeksiyon kapmasın diye sanırım. Batikon sür sadece yeter . Temiz suyla temizlen bi de enfeksiyon kapma, ben su kaynatıp fısfıs şişesine doldurmuştum öyle kullanıyordum. Bugünler de gececek, şu an sana hiç geçmeyecekmiş gibi gelsede. 🌸