Minikoalamm Nefes42 ben ikinci gün başlamıştım canım ama doğumdan doğuma değişiyor olabilir benim dikişim çok aşağıdaydi ondan sıkıntı olmadı ama bende her gün düzenli takmadım belki taksam iyce giderdi 🤦🏼♀️
Nefes42 [silindi] benim göbeğim altta doğru sarktı sizin ne zamn geçti kaçıncı gün geçti o karın ağırlığı
Nesrincente Nefes42 cok tazesın daha canım 1 haftaya daha iyi olursun merak etme gule gule büyüsün saglıcakla ınsallah
Nefes42 Minikoalamm bünyeden bünyeye değişiyor demekki canım bende şuan karnımı elimle taşıyorum bildiğin ağrıdan bırak korseyi
Minikoalamm Nefes42 canım benim dikişim falan vajina bölgesindeydi ondan da olabilir ama bak olabildiğince yürü biliyorum zor ama atacağın iki adım bile senin iyilesmeni hızlandıracak
Yakamoz__00 Dinlenin tuvalete giderken korse takın hemen yürümek zorunda değilsiniz yürümek adım atmak çok zor çünkü. 2 3 güne daha iyi olursunuz. Karnın dusecekis hissi olması çok normal. Geçiyor kendinizi böyle teselli edin bebeginiz zten bugünler uyur. Bir yakınıniz kucaginiza almaya emzirmeye yardım etsin
Nefes42 Yakamoz__00 aynen canım annem var bebeğime o bakıyor allahtan hep yoksa bu şekilde çok zormuş eşimle tek bakamazmılız
Minik1bey Nefes42 Evde bol bol yürümeye çalış hemen toplarsın kendini canım oturdukça ağrılarda artıyor malesef
ebrugorgel Nefes42 canım kilo olarak hemen düşersin hele hele çok terleme oluyor doğum sonrası dikkat et gerçekten terlesen bile üstünü sıkı giyin benim 3 ay oldu doğum yapalı nerdeyse 1.5-2 ayı öksürerek hasta geçirdim bol bol su içiyorsun terledikçe kilo vermende çok yardımcı oluyor ama göbek kalıyor ben 63 ile hamile kaldım 74 kilo doğum yaptım 65’e düştüm hemen ama göbek duruyor anlamış değilim bende
Yoncaz Nefes42 ince bir şalla satabilirsiniz aslında. Ben gülerken falan tutuyordum karnımı biraz hafifliyordu
Gamiiak Nefes42 bende 10. Günümdeyim öyle dediğiniz gibi ilkinde de 2. Ayda anca inmişti . İyileştikten sonra korse takabilirsiniz .
idilolo Nefes42 aynı şekildeyim, cumartesi epidural sezaryen oldum, hala iyileşmedim, bir de göğüslerim şişti, geceleri çok fena bebek emmek istiyor uyku yok, ne kadar böyle gidiyor tecrübeli anneler bir yardım etse?
Nefes42 idilolo benim bebeğim genelde uyuyor canım uyku sorınum yok o kadar ama işte hareket edememek çok kötü