Oglusum5357 Hum34 o resimleri gördüm ya,dünya bı kere daha başıma yıkıldı. Artk içim almıyor yüreğim kaldırmıyor 😭 bu dünyaya çocuk getirip suçlu hissediyorum kendimi
Hum34 Furug ne güzel şeyler yazmışsınız. O çocuklar sapıklığı çiziyor ve bu sapıklığı yapanlar serbest geziyor… ben sanırım kızımı evde büyüteceğim, sokağa çıkartmayacağım.
Furug Hum34 bu da cozum degil ki boyle oluncada cocuklarimiza saglam bir psikoloji birakamayiz :( en guzeli onlara nasil korunabileceklerini ogretmek,mahremiyet egitimi
Hum34 Eymeninannesi12 Femien Birceninannesi araskuzumm0918 Marla91 Dilos01 Hepimiz aynı şeyleri yazmışız. Adaletin A sı yok. Başka bir dava olsa mesela bir milletvekilinin kızına birisi hiştt dese o müebbet yatar buna eminim. Kahretsin böyle sistemi diyorum sadece..
Hum34 Furug bizim çocuklarımız hayır dese bile bu mahluklar dinleyecek mi ? Kimse artık kimseye yardım bile etmiyor. Neden etsinler ki ? Kadir Şeker gibi olmak için mi ? Nasılsa yapar salı veriliriz diyorlar ! Korkunç bir hayat.