Sanırım bebekten bebeğe fark var. doğduğundan beri sleepy kullandım, ama hep taşıyordu elimle yıkamaktan bunalmıştım. Daha sonrs sırasıyla tüm bebek bezlerini denedim herbiti hep taşırdı. En son Prima pampers kullanmaya başladım. Anında kesti taşırmayı..