Ne yaptıysam o kaka hep taştı herşeye dikkat ediyorum lastiklere numaraya bağlamama hepsinde özenle yapıyorum kaka yaptığını duyar duymaz değiştiriyorum çok sarsmadan önce sleppy kullandım hep taştı prima alayım pahalıdır taşmaz belki en iyisi sonuçta dedim ondada bütün primaları denedim yine taştı lütfen akıl verin yada bez markası önerin bugün kucagımdaydı bebeğim kaka yaptığı an kucağıma doldu kakası ..