Bende böyleyim, aldıkça daha fazla ihtiyaç çıkıyor ve sürekli kafamda onlar almam lazm biran önce diye hissediyorum. Kargo gelmediği gün boş geçen bir gün gibi geliyor. Hala eksikler var, hala almam gereken şeyler var gibi sürekli. Bu sadece giyimde değil market alışverişi bile bu durumda.. Nasıl çözücez bilmiyorum.. Geçenlerde 2 hafta hiç birşey almayacaktım ama dayanamayıp avm gittim 🤦🏻♀️birde eşime kızdıkça alışveriş yapıyorum sanırım. Adamdan hıncımı böyle alıyorum 🤦🏻♀️ ama farkına varmak biraz daha frenliyor gibi. Umarım pandeminin geçmesiyle bu durumda geçer yoksa pskologa gitmek gerekecek