Ben bi alışveriş bağımlısıyım🥲Kargonun eve gelecek olması o paketi açıyo olmam bana haz veriyo resmen.Bunu biraz araştırdım pandeminin psikolojik etkilerinden biriymiş ama çevremde hiç böyle biri yok ben illa alacak bişey buluyorum.Sizde de var mı bu durum?