Karhaf 1 hafta olmadı daha benim kızımda halıya takılıp fayansin üstüne düştü kafasını çarptı önden baya bi şişti ama hemen doktora götürdüm, önden çarpmalarda çok kırık beklemiyoruz dedi ama.3 saat gözetim altinda kalacak dedi bir belirti olmadığı için tomografi çektirmedi bebeklere zararlı diye röntgen bakti işte 3 saatin sonunda takibi sana bırakalım dedi uyutabilirsin ama 12 ye kadar her saat başı uyandır (aksam 6 da olmuştu) sabaha kadar da 2 saatte bir dedi, uyanmazsa ya da başka bir belirti olursa hemen getir dedi birde bu kafa travmaları 24 saat sürüyormuş gözetimi canim bilgin olsun.